23 yaşında, Çanakkale 18 Mart Üniversitesi Japonca Öğretmenliği Bölümü Son Sınıf Öğrencisi

13 Eylül 2016 Salı

Bayramda Minik Gratis Alışverişim

Bayramda Minik Gratis Alışverişim

    Büyük bayram öncesi indiriminden sonra özellikle ayarlamışım gibi gratis'e gittim baktıım baktııım, mağaza sanki büyük bir yıkıma uğramış, böyle bütün testerlar parmaklanmış, ısırılmış standlar boş kalmış çok garipti ya, ben de ne kadar değişiğim insan indirim zamanı gider ya ne diye bayramın birinci günü gidersin. Neyse toplamda iki ürün aldım şimdi sizlere onlardan bahsetmek istiyorum.


L'action Dudak Dolgunlaştırıcısı
  Dudak dolgunlaştırıcılarına karşı hep bir ilgim olmuştur ama acaba gerçekten etki gösterir mi zararlı mıdır diye düşünmekten almaktan vazgeçerdim. Bu ürüne ise her gratis'e gittiğimde gözüm takılıp duruyordu en sonunda reyon görevlisi arkadaşa sordum, kullanan memnun kalan tanıdıklarınız var mı geri dönüşler olumlu mu diye, bu ürüne çok fazla talep olduğunu kullananların da memnun kaldığını söyledi ben de aldım. Daha eve gitmeyi bekleyemeden yolda sürüverdim :) ilk etapta bir anda puf diye şişme göstermedi elbette hatta hiçbir etki göstermedi sadece dudak kenarlarımı belirginleştirdi. Zaten rengi yok şeffaf, çok tatlı kokusu var, Kutusunda da doğal bir görünüm için 4 hafta boyunca dudaklarınıza ürünü uygulayın yazıyor. 4 hafta boyunca kullanıcam bakalım nasıl olucak, eğer merak eden olursa sizlere de sonucunu söylerim :)

 Urban care natural's Saç bakım maskesi

    Bitkisel keratin içeren kuru ve mat saçlar için yoğun nemlendirici bakım maskesi, bu markanın başka ürünlerini de kullanmıştım çok memnun kaldım, gerçekten saçları onarıcı özelliğine sahip yumuşacık yapıyor, kokusu da harika, güvenerek kullandığım bir marka midi boyları fiyat olarak çok uygun olduğu için genelde bunları tercih ediyorum. Banyodayken şampuan yaptıktan sonra bunu uyguluyorum bir kaç dakika bekleyip duruluyorum. Bu ürünü  gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.


  Biraz uzun bir yazı oldu farkındayım ama detaylara girmek istedim umarım beğenirsiniz :)


  






8 yorum :

  1. blogunda "izleyiciler" gadgetı var mııı. izlemek isteyenler nasıl üye olcak ki. baksana, kumanda paneli, yerleşim, gedget ekle den bunu ekleseneee :)

    YanıtlaSil
  2. baksana amaaa bir son yazımaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba tatlı bloğunu takibe aldım benimkine de uğrarsan çook sevinirim sevgilerleeee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tesekkur ederimm, hemen bakiyorum sayfana. Iyi şanslar ❤

      Sil
  4. Dudak dolgunlaştırıcıyı çok merak ettim 🙈 Takibe aldım banada beklerim 😊 Eliftobur.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Dudak dolgunlastirici hic bekledigim gibi cikmadi maalesef 😔 hemen bakiyorum canim, tesekkur ederim 😊

    YanıtlaSil